måndag 16 maj 2016

Tänk att det har gått så fort ♥


Satt och bläddrade i min "fem år dag för dag" bok och insåg att det är bara 9 dagar kvar tills Elma fyller ett år. Tänk att hon har funnits hos oss ett helt år snart, det är knappt att jag hunnit med. Den här tiden för ett år sen var jag inställd på att vi skulle få träffa bebis tidigast i juni men jag hade som tur är väldigt fel där.

Sitter i alla fall och letar inspiration på vad jag ska baka till hennes ettårskalas och just nu är det jobbigt att välja bort saker, men man måste väl ha MINST sju sorters kakor och i alla fall tre sorters tårta när man fyller ett? Eeeh...

2 kommentarer:

  1. kanske inte Elma kräver kakor och tårtor, men gästerna... ;) helt sjukt att hon snart är ett helt år! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Elma kräver mest av alla ;) Eller ja, gästerna kanske det är som kräver tårta ;)

      Radera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!