onsdag 9 september 2015

En liten upprensning.

Sitter och nynnar på "när lillan kom till jorden" och möblerar om i mina bildmappar. Passar på att ta en stund vid datorn när min lilla snorkråka tar en tupplur. Hon fightas just nu med sitt livs fösta förkylning och är så ynklig och ledsen på dagarna då hon är nästan helt igentäppt i näsan. Hittade i alla fall lite bilder från valborg på Tellholm. Satt och kollade på bilderna och kom på mig själv att undra var jag hade Elma denna dag innan det slog mig att dessa togs innan hon föddes. Tänka sig att det fanns en tid innan hon fanns i våra liv.


Ahva badade i det iskalla vattnet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!