söndag 1 februari 2015

Stockholm Tens 2014

Här kommer lite mer rugbybilder från i somras, fast från ett annat tillfälle. Jag, Simon och Ruben packade in oss i min lilla rallyGolf och brummade iväg till Stockholm över dagen. Först var vi en vända till IKEA och köpte en byrå och sen styrde vi bilen mot Årsta och evenemanget Stockholm Tens där killarna skulle spela lite. Jag hade lånat ett teleobjektiv av Mimi denna gång, så bilderna blev betydligt bättre även om jag var ovan med objektivet! Någon sportfotograf blir det aldrig av mig!


Dessa två bilder som är skapligt suddiga har jag bara med av den enkla anledningen att ni ska se hur gigantisk killen i gula och svarta kläder är. Det var någon sorts tävling bland de andra spelarna har jag för mig. Den som fick omkull den långa killen vann ett visst antal öl! Tror dock inte det var någon som lyckades! Tycker dessutom sista bilden är lite rolig när de två killarna i rödrandigt flyger åt alla håll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!