tisdag 6 januari 2015

Barnvagnsdjungeln.


Vagnarna på bilden är Teutonia Cosmo, Brio Happy, Emmaljunga Super Nitro och Brio Smile.

Har suttit vid datorn i flera timmar nu och läser, läser och läser om de olika barnvagnarna som finns på marknaden. Det är ju egentligen en jäkla djungel, men jag har hittat några favoriter i alla fall, men de skiljer mycket i pris mellan dem och alla har sina fördelar och nackdelar. Får nog ta valfri båt över pölen i slutet på januari och åka till någon affär i Stockholm för att klämma och känna lite på de olika vagnarna så att vi inte råkar välja fel. Den är ju ändå en ganska viktig del i vardagen under några års tid så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!