torsdag 17 juli 2014

En sammanfattning av mars.

Var och fikade hos Hanna och Sami i början på mars. Molly gjorde oss sällskap, och jag hade svårt att hålla tyst om att vi snart skulle få hämta en egen kattunge.

Mars innebar också begravning.

Fick en ros på stan på kvinnodagen.

Njöt av vårsolens varma strålar.

Köpte en muminmugg att ha på jobbet.

Fikade med chokocappucino och kanelbulle.

Var på stugan med mamma och pappa när de hade vintersemester.

Fick ett nytt nagellack av Simon.

Åt ärtsoppa i lusthuset.

Hittade en kompis :)

Fotograferade Lamina och Bosse.

Fiskade.

och åkte lite båt.

1 kommentar:

  1. gullig Molly! Och ja, du din grunka som skaffade bebis i hemlighet! ;)

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!