lördag 23 november 2013

The Fire.

Jag har ju såklart varit tvungen att titta på årets säsong av Idol, då det är ett av de få program på tv som jag faktiskt finner nått nöje i att titta på. Det andra jag tittar på vecka efter vecka är bonde söker fru. Guilty pleasure, javisst >_<.

Nåväl, för att komma till saken. Eftersom en av mina storfavoriter (Jens) åkte ut ur programmet idag, så är det bara en av deltagarna som är kvar som jag tycker är värdig att vinna och det är Elin. Hennes egna stil och unika röst gör att hon kommer bli en favorit i min playlist på Spotify. Och på Spotifylistan hamnade såklart hennes nya låt The Fire direkt, så bra! HÄR kan ni lyssna på den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!