lördag 19 oktober 2013

Lördagsseg.

Har inte gjort många knop idag faktiskt. Det är lördag så då känns det väl inte helt nödvändigt att göra så mycket heller. Hade tänkt fara till stugan och byta till vintertossor på Golfbollen, men det får bli morgondagens projekt istället.

Har äntligen plöjt mig igenom de olästa blogginlägg jag hade på bloglovin. I måndags när jag loggade in så hade jag över 1000 stycken, så då insåg jag att det fick vara nog. Har rensat bort några bloggar jag inte ens kände att jag brydde mig om och sen har jag läst och läst och läst. 

Vid 17-tiden undrade Simon om det inte var dags att äta någon middag. Jag föreslog att jag kunde bjuda honom på lördagsmiddag på Dinos, och så fick det bli. Lite flyt hade vi också för när vi kom dit och frågade om det fanns plats att äta så fick vi svaret att "nej tyvärr, det är fullt". Men killen i baren hade knappt hunnit uttala orden innan det steg upp ett äldre par vid ett bord och gick därifrån. Så mat fick vi och Dinos har bytt till sin höstmeny ♥ Så Jonna, nu finns vitlöksbröden igen!!

Nej, nu får det vara färdigsvamlat för ikväll. Får se om jag orkar slänga igång PS en stund medan Simon, Micke och Rickard tittar på någon B-film. Godnatt ♥

4 kommentarer:

  1. haha, jag kikade in på bloggen igår och bara "25 kommentarer? Nu måste ju Anna ha läst bloggar!" och så var det ju! :D

    SvaraRadera
  2. Yay!! :D När ska vi ha dejt? ;D

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!