onsdag 15 maj 2013

Valborg 2013 - bildbomb.

Det var lite rökigt i "skogen" när jag var på väg ner till brasan. Ett tecken på att de äntligen fått lite fjutt på det hela.

Chase traskade runt och doftade på allt nytt. Jenny och Axel hade däremot siktet inställt på stranden.

Fina lilla Chase ♥

Lovisa satt och filurade...

... och Axel åt grillad korv.

Efter en stunds korvgrillning började det regna, typiskt.

Men efter regn kommer solsken och även en regnbåge denna kväll.

Matte rejsade traktor.

Söt-Simon såg filurig ut ♥

Jenny posade på en sten, och gick till attack på ett stackars vasstrå.

Kvällens värmande brasa ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!