måndag 15 april 2013

Tema 1 - Hos oss.

Hos oss finns inte denna tv längre kvar, utan en ny lite större skönhet har flyttat in. Den kanske jag presenterar lite närmre en annan dag om intresset finns.

Fotoutmaningens olika teman:
1. Hos oss                 8. I all hast
2. Oväntat               9. Slingrande
3. En favoritbild      10. Förändra
4. Vårkänslor          11. Hemmagjord
5. Min vardag         12. Detta gör mig glad
6. Mitt i prick         13. Nära
7. Kontraster           14. Just nu.

2 kommentarer:

  1. Så kul att du vill vara med och köra en fotoutmaning :-) Ni verkar ha gjort er hemmastadda i ert nya hem.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det känns som om vi kommit i ordning helt okej :)

      Radera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!