fredag 22 februari 2013

En blank liten nos ♥

Var hundvakt åt Abby för en vecka sen. Det är svårt att få någon riktigt bra bild på en liten vovve som har så otroligt mycket spring i benen och inte alls tycker att det är roligt att sitta och posera framför kameran. Men vad gör det när de där stora mörka ögonen gör att man bara smälter totalt ♥ 

Kan dock konstatera att jag är ganska glad att jag inte har nått husdjur just nu, för det känns inte som om det skulle finnas tid till det. Men om några år kanske det har flyttat in en liten vovve i hushållet Dahl/Nurmi. Eller vad säger du Simon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!