tisdag 19 februari 2013

Ä N T L I G E N

Jag har äntligen tagit mig igenom alla de nästan 700 blogginlägg som hade samlats, och nu känner jag mig smetig i huvudet. Har pysslat lite med examensarbetet under kvällen, men hade tänkt blogga också. Nu slog jag dock den idén ur huvudet då jag knappt kan samla tankarna ordentligt. Snart dags att krypa ner i snarklådan och inspektera insidan av ögonlocken, för imorrn är det tidig uppstigning igen.

Men jag funderade lite på hur jag ska göra sen när jag har tid att blogga. Fler korta små inlägg eller ett enda långt med en sammanfattning från de gångna två veckorna?

4 kommentarer:

  1. jag röstar: fler korta om de är "utförliga" eller ett långt om det är informativt men ändå kortfattat!

    vad gör du så tidigt i stan? Petar på snögubbar? ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska se över bildmaterialet då, så bestämmer jag sen om det blir fler små eller ett lite längre ^^

      haha, ja nått sånt kanske det blir (;

      Radera
  2. Svar
    1. Då blir det väl troligen fler korta :)

      Radera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!