tisdag 29 januari 2013

Min lilla pärla.

Fick ett mail från Media Markt att min beställning hade anlänt till varuhuset, så jag packade in mig i tjock jacka och övriga varma kläder och drog iväg till hansa och hämtade beställningen som låg i en inte alltför anonym påse.

I påsen låg min nya lilla leksak. En Logitech HD Webcam C270 i modellen White Paisley. Åh, det var verkligen kärlek vid första ögonkastet när jag såg den på nätet, och den bara skriker ju Anna! Och som ni såg i förra inlägget så är bilderna betydligt mycket bättre i den här webcamen än i den inbyggda, så nu kanske det kan bli lite mer egopix igen!

2 kommentarer:

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!