onsdag 30 januari 2013

Förmiddagens fundiluringar.

Förmiddagens väder. Relativt grått och tråkigt. Tror att grannen i lägenheten under har ganska sumpigt på sin uteplats, speciellt om man tittar hur det ser ut där häcken mellan uteplatserna är. Sen har det fläckvis börjat tränga upp vatten på fler ställen.

Har haft en riktigt dålig dag. Febern vägrade ge med sig över natten och i morse när jag vaknade hade jag någon variant av migrän. Eller jag har aldrig haft riktig migrän så jag kan inte säga säkert, men en hopplös huvudvärk hade jag i alla fall. Tur att jag hade rätt sorts värktabletter hemma, för mot den här varianten av huvudvärk hjälper bara en enda sort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!