måndag 24 december 2012

24 december 2012 - Julafton ♥

Så blev det äntligen julafton med glöggmys och julklappar. Är lite frustrerad att det är så svårt att fotografera julgranen snyggt med 50mm objektivet, men jag orkade verkligen inte byta till det andra.

Julmaten uppdukad och varje år har vi tagit bort någonting från julbordet, men ändå så är det så sjukt mycket mat att man knappt orkar äta av alla sorter ändå.

Sen var jag tvungen att ta en liten reklambild på den åländska julmusten. Jag som normalt inte dricker julmust tyckte att den var väldigt god, och inte sådär sötsliskig som andra sorters julmust kan vara. Med detta önskar jag er en god jul igen ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!