torsdag 27 december 2012

27 december 2012 - Hannadejt!

Hanna kom och hälsade på mig på stugan, och lindrade isoleringstristessen lite. Nej, jag tyckte inte att det var så jobbigt att vara utan internet egentligen, utan snarare rätt avslappnande.

Lekte lite med vitbalansen och lyckades få det att se ut som om solen sken på tallen/granen. Ganska spännande med tanke på det grå och tråkiga vädret.

Sen kom äntligen räddaren på den vita springaren (läs: pappa i den gröna volvon) och hämtade mig och mamma. Tyckte enen var så fin när den var belyst underifrån, så den fick vara med på ett sista kort för denna julledighet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!