torsdag 1 november 2012

In the cold November rain.


Galet att det redan är november. Jag tyckte just att det var början av oktober och nu har den månaden redan passerat. November drog igång storartat med regn och någon variant av stormvindar här i Kalmar, så jag är glad att jag sluppit gå utanför ytterdörren alls idag.

Dagen har ägnats åt pluggande, tvättande och plockande i lägenheten, så nu börjar det se ut som en bostad för människor istället för som en bostad för råttor. Härligt med lite ordning och reda i prylarna igen, men det märks att 62 kvadrat kan vara lite litet när man är två personer som älskar tekniska prylar och sånt. Kära tomten, jag önskar mig ett hus i julklapp. Det här skulle sitta fint! (;

2 kommentarer:

  1. ja, helt sjukt hur fort oktober försvann!

    det var ett mycket fint hus!

    SvaraRadera
  2. hanna: Ja, helt galet. Hann knappt fatta att det var oktober innan den tog slut.

    Ja, jag är lite kär i det. Dumt att man inte bor hemma på holmen och har fast jobb...

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!