onsdag 21 november 2012

Här ekar det tomt.

Trodde faktiskt att jag hade bloggat någonting de senaste dagarna, men insåg nu när jag gick in här att det ekade väldigt tomt. Trist, men jag har haft annan bloggplanering i huvudet, och sen tar ju c-uppsatsen upp all min tid på dagarna.

Vad har jag då gjort sen jag bloggade sist?
- Var på bio med hjärtat och tittade på Breaking Dawn i söndags.
- Åt glass på McDonalds.
- Storstädat lägenheten, och tvättat alla fönster.
- Skrivit c-uppsats så fingrarna blöder.
- Skapat en matblogg.


Matblogg var faktiskt Simons ide från början, då han tyckte att vi borde ha et ställe att samla alla recept som lagas här hemma. För ofta är det så att vi lagar maten en gång, och sen glöms receptet bort trots att det var gott, så nu ska de nog vara slut med det. Länken till den inte så välfyllda bloggen hittar ni HÄR!
Bevaka den gärna på bloglovin om ni finner den intressant!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!