fredag 30 november 2012

Äntligen är dagen nära!

Hanna har pysslat ihop den fina bilden åt mig.

I morgon är det alltså dags för årets julkalender att dra igång, och då syftar jag inte på SVT:s Mysteriet på Greveholm - Grevens återkomst, utan den årliga julkalendern här på bloggen. Tänk att det började redan år 2008, och har fortsatt varje år sen dess. Som hanna skrev så är det lite extra roligt i år då det är fler deltagare än det någonsin varit innan.

Årets kreativa kalenderdeltagare:

Åh, vad spännande det ska bli tycker jag! För att försäkra sig om att inte missa någon bild så är det ju perfekt att följa min och de andras bloggar på bloglovin! Woopwoop!

2 kommentarer:

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!