lördag 6 oktober 2012

Jag börjar kunna dethär nu.


Trodde att det var en vanlig fredagmorgon, men när jag vaknade kände jag direkt att så inte var fallet. Rivjärn i halsen och nästan 39 graders feber. Woopwoop. Så det var bara att ringa praktikplatsen och sjukanmäla sig då. Sen kröp jag ner under täcket igen.


Spanade in regnet som bara öste ner utanför, och insåg hur trött jag är på detta väder. Regn, regn och mera regn. Det är inte sån höst jag längtat efter.


Men bara en stund efter att jag morrat färdigt över vädret så klarnade det, och solen vågade visa sig. Helt underbart skulle jag vilja påstå.


Plockade in datorn i mitt rum och pratade ungefär en halvtimme med min "handledare" i skolan. Riktigt trevligt att kunna utbyta lite tankar och funderingar med henne.


Sen var jag ju självklart tvungen att föreviga den fina kvällshimlen, för vad skulle min blogg vara utan mina kvällhimmelsbilder? (;

4 kommentarer:

  1. Krya på dig! Inte trevligt med så hög feber :(

    SvaraRadera
  2. Evelyn: Tack! Nej, jag skulle gärna bli av med febern nu, som tur är så är den lägre idag! :)

    SvaraRadera
  3. ja, det var helt sjukt hur fint det blev igår efter värsta skurarna! Och idag låtsas himlen som att det varit så här soligt hur länge som helst. Fy för fusk! För övrigt tycker jag du ska krya på dig och att dina kvällsbilder är fina :D

    SvaraRadera
  4. hanna: Ja, det är liksom som att det inte regnat på veckor nu istället. Men så länge regnet hålls borta är jag glaaad! :D Tack, tack!

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!