lördag 27 oktober 2012

Filmer.


I torsdags kväll så hörde jag att Simon satt och pratade med den han spelade med, om att det skulle vara galet gott med kladdkaka. Så ja smög ut i köket och slängde ihop en liten kladdkaka, trots att vi egentligen inte hade smör hemma. Den blev riktigt god måste jag säga. Det är Simon som smugit runt med kameran och tagit bilden också.

Nu var det egentligen inte kladdkakan jag hade tänkt skriva om, utan jag hade tänkt berätta lite om de filmer vi tittat på de senaste dagarna. I torsdags till kladdkakan så tittade vi på Snow White and the Huntsman, och jag måste säga att den var bra mycket bättre än jag hade trott. Bra handling och inte alls seg eller långdragen, så den är helt klart sevärd!

Igår däremot tittade vi på The Hunger Games, och den är jag inte alls imponerad av. Den var seg och inte speciellt spännande alls, men nu har jag i alla fall sett den. Min besvikelse kanske kan bero på att jag hade hört väldigt mycket bra om den, och att den sen inte uppfyllde detta.

2 kommentarer:

  1. hihi, busigt med kladdkaksbaket! ;D

    SvaraRadera
  2. hanna: Jaaa, och när Simon frågade varför jag hade ugnen på så sa jag att det var för att jag höll på städade den ;D

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!