söndag 30 september 2012

The Wedding P.A.Y.B.A.C.K.

Igår var det dags för Annas fruhippa, och jag bjuder på lite bilder från dagen.

Jonna och Petra var snygga turister.


Maddo visar upp vår fint dekorerade bil.


Turisterna innan kidnappning.


Dagens huvudperson, bruden som gifte sig i smyg.


Dagens första aktivitet var poledance. Grymt roligt, men resulterade i stora blåmärken och ömma muskler.


Sen var det dags för The Payback Game, där Anna fick lite olika uppdrag. Till exempel att åka karusell...


... och att peta en staty i näsan.


Ett av uppdragen behövde lite accessoarer.


Anna ugglar på en fontän.


Sen var det dags för förrätt och varmrätt på Dinos...


... och efterrätten stod serverad när vi flyttade oss till Relaxen på mariebad.


Finaste tjejerna. Tack för en underbar dag, och jag hoppas du fick en oförglömlig dag Anna! ♥

2 kommentarer:

  1. det ser ut att ha varit roligt! Det här känns skumt att skriva, men: vad söt du var på poledance-bilden! :D

    SvaraRadera
  2. hanna: Det var en otroligt rolig dag :D tacktack :D

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!