måndag 24 september 2012

Dagens pyssel.

Farmors lykta i minneslunden ♥

Dagen har gått i någon variant av slowmotion, men det har varit helt okej ändå. Det har varit en lite underlig dag på praktiken, i alla fall för mig som är en vän av rutiner och att saker ska vara som de brukar. Trögade mig i alla fall hem i motvinden, och hemfärden tog nog nästan dubbel längre än den brukar. Eh, men jag fick ju min dagliga motion i alla fall. Efter middagen var vi och tände ett ljus för farmor i minneslunden, och det blev riktigt fint. ♥

2 kommentarer:

  1. ja, fruktansvärt vad det orkar blåsa just nu!

    mycket fint med ljuslyktan :)

    SvaraRadera
  2. hanna: Mhm, helt galet. I morse var det ganska angenämt, för då hade jag ju medvind och fick hjälp upp för alla jobbiga backar. Men hem... bara näej!

    Ja, det blev det verkligen :D

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!