tisdag 18 september 2012

Anna i lingonskogen.

Var med mamma, pappa och jenny till stugan igår, för att få rasta kameran lite på andra miljöer än hemma i lägenheten. Det var en salig blandning av regn och solsken, men en helt underbar kväll. Fler såhär fina höstkvällar tack!

Jenny fotograferade äpplen i trädgården.


Plockade lingon med mammi. Och jag plockade fler än de som syns på bilden, men jag tömde min kåsa i hinken som mamma hade då och då.


Fotograferade lite motljus hemma i trädgården.

2 kommentarer:

  1. fina bilder och fint ljus på de sista!

    SvaraRadera
  2. hanna: Tack! :D Jag är riktigt nöj med den sista faktiskt :D

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!