fredag 31 augusti 2012

Utmanad av Eve! ^^

Insåg när jag läste att Eve utmanat Jonna, att jag också hade blivit utmanad!

Vilken svordom använder du mest?
De gånger jag svär så använder jag nog Satan. Dock svär jag inte så ofta längre, min MK-skada börjar försvinna!

Äger du en iPod?
Nepp, och jag har inga planer på att skaffa en heller.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Det varierar lite, men just nu står den på 7.00, för det var då Simon skulle upp i morse.

Hur många resväskor äger du?
2 stycken.

Använder du flip-flops?
Nej. Gjorde det förut men får alltid såna groteska skavsår av dem så jag har gett upp det.

Var köper du dina matvaror ifrån?
Coop, Ica, Citygross, Sparhallen, Citylivs♥, S-market eller Kantarellen. Bara jag får mat så kvittar det faktiskt.

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Jaaa, det var en bra fråga. Men jag föredrar nog att ta bilden.

Vilken var den senaste filmen du såg?
Minns inte ens när jag såg en hel film senast. Måste nog varit Men In Black 3. Annars har det varit början av Ironman och Ironman 2. Och nu har jag lyssnat mig igenom halva Robin Hood som går på 6an.

Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?
Jag umgås helst med familjen, älsklingen eller vännerna.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En bil!

Har någon någonsin kallat dig lat?
Nej, inte vad jag kan minnas.

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nepp.

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Räknas CD-spelaren i datorn, så är det The Sims 3 Husdjur.

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu?
Jag har en liten smygcrush på Adam Levine just nu. Ingen skvallrar åt Simon va? (;

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Kanske det kanske, men jag är inte den som sprider det vidare.

När var senast någon stötte på dig?
Ptjaa, Simon stöter väl på mig lite hela tiden kanske?

Vad åt du till middag senast?
Flintastek med pommes och beasås.

Använder du huvtröjja?
Aarå, ganska ofta skulle jag säga. Fick en ny av hjärtat nu när jag kom tillbaka till kalmar. Ny favvo.

Kan du vissla?
Ja.

Vem var den senaste som ringde dig?
Det var nog Simon det.

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Är inte så road av nöjesfält.

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Ja, det är jag mycket medveten om att det finns folk som gör.
Sen förstår jag inte vad det är grundat i, men å andra sidan så skiter jag i dem.

Vilket riktnummer befinner du dig i?
0480

Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja, det gjorde jag och det gör jag nog fortfarande.

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Jag vet inte riktigt vilket som är störst, men det närmast är i alla fall Hansa City och det är ett handelsområde med handelsytor om snart ca. 90.000 kvm.

Hur många syskon har du?
1

Är du blyg inför det motsatta könet?
Jaa, det skulle jag väl säga.

Vilken film kan du alla replikerna till?
Ingen alls.

Äger du några band t-shirts?
Nepp.

När flög du senast?
När jag skulle hem till Åland i april.

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
4 stycken hoppas jag, men jag har inte räknat dem sen innan sommarlovet.

Läser du för skojs skull?
Ja, i sommar har jag läst delar av Shopaholic-serien.

Pratar du några andra språk?
Njae, lite engelska kanske.

Diskar du din egen disk?
Ja, om det är min diskvecka så.

Har du gråtit offentligt?
Njaa.

Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ja, varför skulle jag annars plugga?

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Jag vill mer än gärna tatuera mig igen, och det ska jag faktiskt göra också.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Inte borde han väl, men han får nog.

Kan du kasta macka?
Ja, det kan jag.

Har du någonsin varit på Jamaica?
Icke!

Vad har du med dig in på bion?
Sällskap och lite godis.

Vem var din favoritlärare och varför?
Måste nog säga MK-Peter. Bästa klassföreståndaren ever!

Har du dejtat någon av en annan religion?
Njee.

Vad har du för väder?
Regn.

Har du en blogg?
Heh... Jag tror det i alla fall.

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Yrkesämnen.

Gillar du att flyga?
Nej, men det är ganska trevligt att få komma fram när man flugit färdigt.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Han måste vara ärlig, ha humor och vara snäll.

När sov du senast på golvet?
Kan inte minnas.

Vilken är din favoritdrink?
Dricker sällan drinkar, men P2 Cranberry.

Gillar du din boende-situation?
Både ja och nej. Jag insåg senast idag hur mycket jag verkligen kommer sakna denna lägenhet, men det är lite för långt hem till familjen. Men jag är väldigt glad att jag har en vettig studentlägenhet och slipper bo i studentrum.

Vilken är din mammas hemstad?
Sund?

Din pappas hemstad?
Hammarland?

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?


Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Det varierar.

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Nej, jag har alltid varit tyst och lydig.

Vilken är din favoritfrukt?
Kan ju inte äta speciellt många, så jag säger väl passionsfrukt.

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej, för jag skulle fastna i det tänket efter ett tag.

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
25

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ibland.

Tror du på liv på andra planeter?
Både ja och nej.

Vem var den sista personen som gjorde dig arg? riktigt arg?
Hm... skönt nog så minns jag inte. Man ska inte envisas med att komma ihåg sånt.

Tror du att Gud är man eller kvinna?
Det är nog en HEN!

Vad var det senaste du åt?
Middag.

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Det varierar.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Mamma skrev upp de hon gillade på en lista, och sen suddade pappa ut de han ogillade. Då blev det bara Anna kvar.

Gillar du senap?
Nej!

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Det som inte dödar härdar.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Njaaa.

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Ingen aning.

Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Nepp.

Tycker du om att krama folk?
Jag kramas gärna, men då måste folk visa att de vill kramas också.

Skulle du säga att du är trendig?
Nja, inte egentligen.

Äger du en digitalkamera?
Ja, det gör jag. Den är min bäbis ♥

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Hilary Swank.

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Jo, det gör det.

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Jag får tårar i ögonen av "en shopaholic säger ja" och då är det lyckotårar. Annars grät jag av ilska över Jesper Juuls bok "Relationskompetens".

Tycker du att du är attraktiv?
Nej, inte speciellt.

Vad är du allergisk mot?
ALLT. Alla fruker utom banan, kiwi och passionsfrukt typ. Sen tål jag inte Cocillana (hostmedicin), pollen eller nötter heller.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej, och jag blir irriterad när folk försöker ge mig det.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Tony, så tack gode gud att jag blev en liten tös!

Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?
Alla som känner sig manade, men gärna Hanna och Linnea! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!