söndag 19 augusti 2012

Quizle #16 - Semester

1. Hur lång semester hade du/ska du ha?
Jag hade ingen semester alls i sommar då jag sommarjobbar. Däremot har jag ju varit ledig nu en vecka, och har minst en vecka ledigt till innan skolan börjar igen. Känns som om det verkligen behövdes.

2. Vad gjorde du på din semester?
Hittills har jag gjort så lite som möjligt faktiskt. Njutit av lediga dagar tillsammans med familj och vänner. Sen när jag är tillbaka i Kalmar så blir det att umgås med hjärtat innan det är dags för praktik igen.

3. Ditt bästa semesterminne?
Ptja, det skulle väl vara en resa till paris med farmor och storasyster, annars har jag väl inte så många semsesterminnen.

4. Brukar du skicka vykort när du är på semester?
Nej, det gör jag inte.

5. Har du varit på någon utlandssemester det senaste året, isåfall vart? Om inte, vart skulle du vilja åka?
Nepp, det har jag inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!