lördag 18 augusti 2012

Quizle #15 - Djur

1. Har du något/några djur, vilka?
Nej, det har jag inte om man nu inte räknar med dammråttorna under soffan och sängen.

2. Vilket var ditt första husdjur?
De första djur som man får kalla "mina" husdjur var väl farfars hund och hans kissekattor. Sen hemma i lägenheten var nog första husdjuret storasysters guldhamster.

3. Vilket vilt djur är din favorit, varför?
Ekorren eller igelkotten.

4. Om du var ett djur, vilket skulle du då välja att vara?
Jag skulle nog vilja vara en igelkott!

5. Ett djur du önskar att du hade/kunde ha?
Jag önskar att jag kunde ha en hund, men det blir nog lite svårt med mina allergier. Så galet tråkigt att vara allergisk mot pälsdjur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!