måndag 6 augusti 2012

Quizle #14

Rökning

1. Röker eller snusar du?
Nej, jag gör inget av det.

2. Har du någon gång testat?
Ja, jag har testat rökning en gång.
Tog ett bloss och insåg hur värdelöst det verkligen är att röka.
Det luktar illa, det  smakar illa osv.

3. Finns det rökare i din närhet?
Jaa, det finns det nog. På jobbet är det flera stycken som röker,
och sen finns det nog både släktingar och bekanta som röker.

4. Vad är din åsikt angående rökning på allmän plats?

För mig skulle allmänna platser gärna få vara rökfria, då jag anser att rökning
skadar så många fler än bara den som röker.

5. Om du röker eller snusar, hur tänker du angående att sluta?
Har som tur aldrig fastnat i det träsket, så jag behöver inte fundera på att sluta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!