fredag 24 augusti 2012

Lite nytt inne hos mig!


Har byggt om lite här på min lilla blogg. Egentligen var jag rätt fäst vid designen jag hade före, men den kändes kanske lite för vårig/somrig så det fick bli lite ändring på det. Headern är inte alls så som jag tänkt mig, men jag är inte mindre nöjd för det. Trivs rätt bra med att det är lite minimalistiskt, eller vad det nu kan tänkas kallas (;

sen vet jag att jag har lite kvar allt pilla med, så som ändra färgen på min svarsruta i kommentarerna och lite linjer osv. Men det tar jag när jag har ätit, handlat mat och botat den begynnande huvudvärken, så ni får ha överseende med att det kan se lite muppigt ut på vissa ställen.

4 kommentarer:

  1. jag gillar headern, den gör att det inte är så mycket som händer på samma gång :)

    SvaraRadera
  2. hanna: Nej, det blir lite mer fokus på inläggen. Kände att det kanske var lika bra så, då bakgrunden tar en del uppmärksamhet :)

    SvaraRadera
  3. Jeanette: Tack så mycket :D

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!