söndag 8 juli 2012

Ledig Lördag & Sömnig Söndag

Igår var en dag som var fullspäckad med olika evenemang, eller vad man nu kan kalla det. Först bar det av till Anna och Janne för att fira att de har gift sig! Skickar ett stort grattis till er än en gång, och önskar er all lycka i livet! ♥ Det bjöds på riktigt mumsig smörgåstårta och mycket skratt och prat. 

Sen åkte jag vidare till Hanna och Sami, för att hälsa på i deras nya bostad. Oh, så mysigt det var! Blev inte direkt mindre sugen på att flytta hem och skaffa en bostad att inreda och fixa med. Känns ju inte så motiverande att inreda och fixa i en studentbostad där vi knappast kommer bo mer än ett år till så. Det bjöds på glass, och vi satt ute på gräsmattan och åt, och det är väl så sommaren ska vara va? Kom hem igen just innan klockan slog 12, och somnade nog så fort huvudet landade på kudden.

Idag är det då söndag, och det regnar. Men vad gör väl det egentligen, det innebär ju att jag inte behöver vattna mammas pumpaplantor så noga då de får vatten ändå. Däremot så lär jag ju få vattna alla de övriga växterna lite mer noga. Nu blir det att hoppa i skorna och sen brumma iväg! Ha en underbar dag allihopa ♥

2 kommentarer:

  1. hanna: Massa gott med glassbilsglass :D Eller, massa gott med all sorts glass egentligen ;D

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!