onsdag 20 juni 2012

Jag har fått ett nytt liv ♥


Tycker att mamis och papis lakan matchade framsidan alldeles perfekt.

Idag kunde jag äntligen hämta ut min kalender som hade kommit till posten. Är väldigt nöjd med utseendet på den, och jag kan ju vara helt säkert på att ingen har en exakt likadan, vilket känns väldigt mycket roligare än de jag haft tidigare år som bara varit lite halvpersonliga. Det roliga med denna lilla kalender är de sista sidorna som består av målarboksbilder. Lär ju vara rena döden på föreläsningar, eller vad tror ni? Hösten lär bli rolig att planera, då jag har en fin kalender ♥

4 kommentarer:

  1. Den var ju så fin! Varifrån har du beställt den?

    SvaraRadera
  2. Karro: Den är beställd från http://www.personligalmanacka.se. Man kunde få de där typiska "lärarsidorna" i slutet med, men jag valde att ha målarbok och randiga sidor istället :)

    SvaraRadera
  3. jamen just det - kanske jag också skulle köpa en ny kalender snart, min går väl bara till slutet av juli tror jag :(

    SvaraRadera
  4. hanna: Ja, min nuvarande går till juli den med, så det var dags att skaffa en ny :p

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!