fredag 25 maj 2012

Bland måsar och annat.

Så underbart väder vid 9-tiden. Bilden blev lite underlig vinkel då telefonen satt fast i laddaren som har världens kortaste sladd.

Har varit vaken sen kvart i 4, då måsarna började skria i soluppgången. Skulle denna lägenhet säljas någon gång så skulle jag absolut skriva "väckarklocka med marint tema ingår i priset" i annonsen. Det låter väl bra va? Nackdelen med denna väckarklocka är ju bara att man inte kan ställa in väckningstiden själv, men det skulle inte köparen behöva veta och det är väl härligt att hinna njuta av dessa soluppgångar? Nå, nu är det ju förstås Kalmarhem som äger lägenheten så jag slipper fundera på försäljning.

Ska skriva lite på min hemtenta nu, men jag börjar känna att jag har grepp om det nu. Är uppe i nästan 3 sidor av max 5, och känner att jag fortfarande har mycket kvar jag vill skriva. Vissa delar har varit svårare än andra, speciellt när man ska sia om hur det kommer att se ut i framtiden. Nåja, nu blir det lite frukost i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!