tisdag 20 mars 2012

Vad söker ni på pt.7

1 år tillsammans - Det firade jag och Simon i januari 2008.
gif-stugan festsal bilder - Söker man på det så kommer man HIT, men jag tror inte det var rätt.
ord - Det söks det ofta på för att komma hit, och det är ju bloggen fylld av!
sundspirog - Lagade jag och Simon för ett tag sen,gott är det!
chai latte i kalmar - Drack jag ofta och mycket förut!
datorbord i vardagsrummet - Jag gissar att man hittar mina bilder från lägenheten.
"har du lagat många hål" - då hittar man det här!

3 kommentarer:

  1. Hur får man fram vad folk sökt på? :)

    SvaraRadera
  2. Julia: I blogg.se vet jag faktiskt inte, men i blogspot så syns det i statistiken under kategorin trafikkällor :)

    SvaraRadera
  3. man kan ju också koppla bloggen till google analytics, där visas till exempel vilka sökningar som gjorts för att komma till bloggen :D

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!