torsdag 29 mars 2012

Vad är det för dag, egentligen?

Denna lilla sötnos som får inleda inlägget är då min klasskompis Marias lilla tollarvalp. De var och hämtade hem henne idag, och jag blev inte mindre sugen på att skaffa hund nu ♥ Bilden har jag lånat från Marias blogg!

Så åter till frågan i rubriken då. Jag tror att det är torsdag, för det är i alla fall vad det står i kalendern. Huvudet däremot säger att det är fredag eller lördag, tänk så förvirrad man blir av lediga dagar. Har haft självstudier idag, och vaknade onödigt tidigt i morse tack vare den strålande solen. Kikade lite på facebook och slängde upp morgoninlägget och sen kröp jag ner en stund till i sängen. Satt uppe lite för länge och pysslade med ett tatueringsmotiv igår/inatt, så det var rätt skönt att inte behöva stressa iväg till skolan på morgonen.

I övrigt har jag inte gjort många knop idag. Har pluggat lite, städat lite och bara tagit det lugnt. Spelade lite wii. Fikat lite. Ja, som ni kan se så har det inte hänt mycket alls, känns skönt! Lär kanske bli mer aktiviteter i helgen, om vädret tillåter. Nu ska jag krypa under täcket och lösa nått korsord igen. ♥

2 kommentarer:

  1. nejmen, vilken söt vovve!

    vad är det för tatuering du skissar på? Till dig eller någon annan? :)

    SvaraRadera
  2. hanna: Ja, visst är hon! :) Det är en tatuering till mig jag har försökt färdigställa. Börjar känna mig ganska färdig med den nu faktiskt :)

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!