tisdag 27 mars 2012

Saftpaus på balkongen.


Jag anordnade ett litet saftkalas på balkongen tidigare idag, och min inbjudna gäst var då Simon som hade kommit hem från skolan lagom till kalaset. Var riktigt mysigt att sitta där och bara njuta av värmen, och ha en välbehövlig paus i pluggandet. Dock blev friden lite störd på grund av grannen i lägenheten under som alltid ska röka så fort man öppnar vår balkongdörr och någon stor flygande sak! Men inte ens såna saker kan förstöra mitt goda humör! ♥

2 kommentarer:

  1. en sådan där saftpaus tar jag också gärna! ;D
    och gode gud vad jag får i nerverna på rökare som inte tänker på andra :(

    SvaraRadera
  2. hanna: Kom hit och pausa då! ;) Ja, jag får nervsläpp på honom, för han har ju uteplats på baksidan med, men nej det ska prompt rökas på framsidan!

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!