fredag 16 mars 2012

Ett dyrt besök på Hansa City

Blev ett spontant besök på Hansa City igår, och egentligen skulle vi bara dit och kika på en ny dator åt mig då min gamla bara har krånglat på sista tiden. Den hade fått för sig att det var tillåtet att mitt i allt stänga av sig oavsett vad jag gjorde, och det accepterar faktiskt inte jag. Tycker det var riktigt dålig stil av den, och vågade faktiskt inte lita på att den skulle vara vid liv så mycket längre. 

Så vi åkte i alla fall till Hansa för att se om det fanns någonting trevligt på MediaMarkt. Det fanns det ju självklart, och min plan var att först bara titta och sen åka och köpa den lilla skönheten på lördag. Men när försäljaren säger att det bara finns två av denna modell kvar, så börjar det ju bli lite stressigt. Jag hade inte tillräckligt med pengar på mitt kort, så Simon ryckte in som räddare i nöden och betalade min lilla pärla. Han fick såklart tillbaka pengarna direkt när vi kom hem, så nu behöver ingen fundera över det.

Min fina lilla dator! ♥

Såhär såg det ut igår kväll när jag satt och förde över alla viktiga grejer jag behövde från gamla datorn till den nya. Simon var bara tvungen att ta en bild då han tyckte att det såg så oerhört nördigt ut!

2 kommentarer:

  1. uhuuu, fin den är! :D
    (och ja, det ser lite nördigt ut, men det är okej!)

    SvaraRadera
  2. hanna: Ja, men jag hade tänkt ha den andra datorn stå bredvid mig, men det var för smalt att ha den stå där, så då fick det se lite nördigt ut ;)

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!