onsdag 14 mars 2012

En underbar dag ♥


Har varit så oerhört fint väder idag, så det har varit riktigt trevligt att vara ledig.


Solen lyste på balkongen, och graderna på termometern steg snabbt upp till dessa härliga grader. Satt faktiskt en stund på balkongen och njöt av att det äntligen är vår!


Under eftermiddagen och kvällen har jag roat mig med att laga morotskakscupcakes, då Simon har pratat om dem ett tag nu. De blev kanske lite i torraste laget då jag blev störd av telefonen och då blev de kvar i ugnen lite för länge, men Simon är nöjd i alla fall! :)

2 kommentarer:

  1. fusk med så varmt! Fusk med cupcakes när jag inte får smaka! ;D

    SvaraRadera
  2. hanna: Det verkar som om det är fusk med allt just idag ;D

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!