onsdag 15 februari 2012

Istället för en blomma.


Ja, istället för en blomma så fick jag en blommig väska av min älskling igår på alla hjärtans dag. Jag har sagt att jag behövde en ny bag/väska eftersom dragkedjan på min andra mystiskt gick sönder i förrådet här i Kalmar när jag var hemma på Åland i somras (nej, jag skyller inte på Simon och hans ölandstrip, jag skyller på dammråttorna! Ehm).

Igår fick jag i alla fall den här fina väskan, som inte alls var lätt att få en bra bild på, så det som ser vitt ut är egentligen turkost. Mycket fint! Tack älskling

3 kommentarer:

  1. vilken fiiin! :D
    Den är ju blommig så det är ju nästan en bukett ;D

    SvaraRadera
  2. hanna: Jaa, visst är den! I'm in lööööv! (höhö, löv - bukett... Ehm, jag har nog varit hemma med självstudier för länge nu!)

    SvaraRadera
  3. SV. Du är verkligen en långläsare :D skulle kännas jättekonstigt om du försvann. Du har verkligen rätt när du säger att jag har landat som person, mer säker på mig själv :) väldigt väldigt skönt. Hehe naaaaaa vad söt du är, tack <3<3

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!