onsdag 8 februari 2012

Ett Foto I Timmen - 8.2.2012


Tog en välbehövlig sovmorgon då jag sovit dåligt nästan hela helgen. Jagade iväg Simon till skolan och kröp ner och läste lite tidningar.


Lyxade till det till frukost med varm choklad och smörgåsar. Frukost är nog mitt favoritmål på dagen, i alla fall om jag får äta när jag verkligen vaknat.


Plockade fram gitarren och såg om jag fortfarande kom ihåg de få ackorden från skolans gitarrlektioner. Det kunde jag, men naglarna var i längsta laget att spela med.


Simon var en liten sjukling och kom hem tidigare än tänkt från skolan, så vi lade oss och vilade en liten stund. Mysigt! ♥


Påbörjade projekt lappa trasig byxa.


Plockade fram min fina symaskiin! Resultatet blev väl godkänt, men det skulle bara fattats annat när jag faktiskt hade en 9a i syslöjd!


Eftermiddagsfika.


Satt vid datorn en stund och fingrarna kändes som isbitar.


Tog ett varmt bubbelbad!


På väg till stan och Lambdas styrelsemöte.


MÖÖÖÖÖTE!


På väg hem från stan i snöstormen, och jag passar på att leka lite reklampelare. Puss och godnattpåer! ♥

4 kommentarer:

  1. ååååh, kaaaaka! Ser ju ut att ha varit en mysig dag för dig med :D

    SvaraRadera
  2. hanna: Mmmmm, gooood kaka! :D Ja, det var en riktigt bra dag igår faktiskt!

    SvaraRadera
  3. Vilken kopp med varm choklad =)
    Fick lite cravings ;)

    SvaraRadera
  4. Nellie: Ja, det var helt underbart med en sån kopp med varm choklad :D

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!