måndag 20 februari 2012

Can't remember what you did ♫

Nu är det sådär lagom dött här på bloggen ingen.
Hade en lagom slapp dag här hemma igår, och gjorde nog egentligen inte någonting vettigt. Var och handlade lite mat och köpte ett nytt lysrör till köket så att jag kan diska/baka ordentligt igen utan att behöva tända alla lampor i lägenheten. Sen blev det soffläge resten av dagen då vi plöjde igenom de tre första avsnitten Supernatural och sen avslutade vi kvällen med Wallander - Arvet. Har inte sovit sådär jättebra inatt, och att våga diska ska jag väl inte ens prata om!

Snart blir det en promenad till Konsum och handla lite, för sen är dagens mission att baka fastlagsbullar. Ptja, det är trevligt med ledighet tycker jag.

2 kommentarer:

  1. vad tyckte ni om Supernatural? I love it! :D :D :D
    (dock blir jag paranoid som tusan av det, men det kanske är för att jag är lättpåverkad...)

    nice med fastlagsbullar! :D

    SvaraRadera
  2. hanna: Jomen, det är nice. Dock lite jobbigt när vi ser på det med engelsk text, man måste vara så koncentrerad :p Och paranoid blir jag med, jobbigt att kolla på såna serier när vår soffa står mitt i rummet, hade varit bättre med en vägg bakom den. ;D

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!