måndag 16 januari 2012

Today I'm wearing


Klänning - Rut m.fl. | Strumpbyxor - H&M | Yllesockor - Mammas design.

Man kanske skulle bli en "riktig" modebloggare ändå, skulle nog vara min grej? Eller kanske inte vid närmare eftertanke. Vad jag ville få fram med det här inlägget är i alla fall att jag fått hem paketet med min fina klänning från Rutstore. Jag är så nöjd med den!

Idag har jag självstudiedag, eller ledig dag kanske man kan säga nu. Den nya kursen drar igång först imorgon så speciellt mycket studier blir det faktiskt inte idag. Det gäller att ta vara på de helt lediga dagarna, för man vet aldrig när man får en sån igen. Utanför fönstret dalar det sakta ner stora, fina snöflingor, men de smälter bort nästan direkt när de träffar marken. Lite tråkigt att det inte fastnar, men ganska skönt på samma gång då jag inte tycker att det behöver komma snö nu när det inte var snö på hela julhelgen. Jag ska väl återgå till min städning här hemma så att det blir gjort någon gång.

6 kommentarer:

  1. Jag måste säga att jag tycker om din nya design väldigt mycket! Den är.. mysig :)

    SvaraRadera
  2. sofia: Tack så mycket! Jag tycker om den jag med, den känns väldigt mycket mer "mig" än vad den förra gjorde! :)

    SvaraRadera
  3. nejmen, så söt klänning! Nu blev jag lite avis :(

    fin är den i alla fall! :D

    SvaraRadera
  4. hanna: Jaa, visst är den söt! :D

    SvaraRadera
  5. Snygg klänning :) Jo klart det skulle vara din grej med en modeblogg ^^ Go for it babe! ;D <3

    SvaraRadera
  6. elin: Tack sötnöt! Ja, jag kanske skulle försöka med det, dock skulle ganska många "dagens outfit" bestå av mjukisar eller onepiece ;D haha ♥

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!