söndag 1 januari 2012

Så var första dagen av 2012 snart slut.


01012012

Så har första dagen av det nya året börjat närma sig slutet, eller det känns så i alla fall då jag är så trött att jag bara skulle kunna gå och lägga mig och sova tvärt. Jag hoppas och tror att 2012 kommer att bli ett bra år i alla fall. Bilden är i alla fall tagen igårkväll i miramarparken när mariehamns stad sköt sina årliga raketer. Funderar nästan på att göra en liten tavla av denna bild, skulle bli rätt fint tror jag.

5 kommentarer:

  1. jag tycker du ska göra en tavla av bilden, mycket fin är den! :D

    SvaraRadera
  2. hanna: Ja, den ser lite datorgjord ut. Tror jag sett nått liknande i samband med musik, eller nått :p

    SvaraRadera
  3. Jag håller med Hanna, en tavla skulle bli riktigt fin! :)

    SvaraRadera
  4. josse: Ja, jag ska se lite vad det kostar att framkalla en förstoring sen när jag kommer till Kalmar :p

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!