I lördags fyllde ju Simon år, och det firades både stort och smått här hemma. Tog dock inte speciellt mycket bilder.
Trött-Simon i väntan på att få öppna paketen.
Posar med de tuffa Angry Birds lakanen.
Julklappar från svärisarna (alltså mina föräldrar). Nöjd kille!
Såhär fint blev det när man bäddade med de nya lakanen!
- jag svarar på kommentarer här i min blogg. - jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras. - tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!
hahaha, fina lakan! ;D
SvaraRaderahanna: Jaa, visst är de! :D
SvaraRaderaHaha, Angry Birds lakan ;D
SvaraRaderaMalin: Japp, världens tuffaste! ;)
SvaraRadera