I morse vid 7-tiden väckte Simon mig och sa att han skulle laga frukost åt mig. När jag ca en timme senare steg upp så var det den här synen som mötte mig i vardagsrummet. Du är världens bästa, Älskling! ♥
- jag svarar på kommentarer här i min blogg. - jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras. - tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!
nåssi, så golligt! :D
SvaraRaderahanna: Ja, ibland kan han faktiskt :P
SvaraRadera