lördag 31 december 2011

En liten 2011 lista.

Såg att hanna hade gjort en nyårslista, och jag visste att jag hade en på bloggen som "skräpade" så jag letade upp den som lite tidsfördriv.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag var för första gången med om att ordna en möhippa. Det var en fantastisk dag med världens finaste tjejer. Den blivande bruden var nöjd, så vi klarade oss alltså riktigt bra!


2. Höll du några av dina nyårslöften?

Jag lovade ingenting inför det nya året, så jag hade ingenting att hålla direkt.


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jonna födde sin söta lilla son Elliott.


4. Dog någon som stod dig nära?
Inte som jag kan minnas nu i alla fall.


5. Vilka länder besökte du?
Sverige (surprise).


6. Är det något du saknar från år 2011 som du vill ha år 2012?
Nja, en lite fetare plånbok hade ju inte varit helt fel, men jag klarar mig nog som det är nu med.

 
7. Vilket datum från 2011 kommer du alltid att minnas?
28 januari, 19 juni, 6 augusti.

 
8. Vad var din största framgång 2011?
Att jag klarade av att få godkänt på alla kurser i skolan på första försöket. Känslan av att man klarar saker är obeskrivlig, och man slipper ha tentor och sånt hängande efter.

 
9. Största misstaget?
Inget alls skulle jag säga.

 
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har väl varit sjuk ett par gånger. Några vanliga förkylningar och sen en UVI.

 
11. Bästa köpet?
Förlovningsringarna.

 
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mat, hyra och resor.


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Fy vad jag tjatar, men förlovningen gjorde mig riktigt glad. Sen var jag glad över att få spendera en fantastisk sommar på Åland bland nära och kära.


14. Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2011?
September - Heat Rising.

 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag har nog varit gladare.


16. Vad önskar du att du gjort mer?
Ingenting egentligen.

 
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit mindre godis kanske.

 
18. Hur tillbringade du julen?
Jag tillbringade julen på stugan tillsammans med familjen.

 
19. Blev du kär i år?
Nja jag var ju redan kär innan, däremot så höll känslorna i sig och har väl blivit starkare med åren.

 
20. Hur många one night stands?
Ehm, nä.


21. Favoritprogram på TV?
Jag tittar ju så sällan på tv. Men min favoritdvd under året har nog varit min sex and the city box. Den var lätt värd 299 kr! hehe.


22. Bästa boken du läste i år?
Har knappt läst nått annat än kurslitteratur.

 
23. Största musikaliska upptäckten?
Veronica Maggio kanske.

 
24. Något du önskade dig och fick?
Jag önskade mig inte så mycket i julklapp eller nått annat under året, men det jag önskade mig så fick jag.

 
25. Något du önskade dig och inte fick?

Inte som jag vet i alla fall, så troligen inte.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Jag var på VFU första dagen, och sen när jag kom hem så hade simon lagat middag och köpt vin ♥

 
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Njää, inte direkt. Lite mindre drama runt om i mina kretsar hade kanske varit bra, men man kan inte få allt.

 
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Jeans och tröja eller klänning och strumpbyxor.

 
29. Vad fick dig att må bra?
Simon, familjen och vännerna.

 
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Eeeh, Får väl fortsätta svara Taylor Lautner ;)


31. Vem saknade du?
Familjen och vännerna på Åland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!