Det snöade tydligen inatt, tur att det inte var så mycket. Snö är nämligen inte nått jag har önskat mig ännu på ett bra tag. När jag kommit hem till Åland på jullov får det gärna snöa, men inte före det. Därmed punkt!
ungefär sådär mycket snöade det här också, både bra och dåligt. Bra - för snö är fint, dåligt - för snö är kallt och halt och jag dragkedjan på min vinterjacka är slut och jag har inte köpt nya kängor. Hm.
hanna: Så känner jag med. Det skulle gärna få vara flera metar snö, då det är så fint och jag har ordentliga vinterkläder. Men det är halt och jävligt, och jag vill inte åka buss från Kalmar till Stockholm i den halkan. :)
Men när jag väl är hemma så kan det få snöa bäst det vill :p
Det känns faktiskt som att det är vinter nu! Hos oss snöade det igår men snön han försvinna efter 10 minuter men man känner att luften är mycket, mycket kallare!
- jag svarar på kommentarer här i min blogg. - jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras. - tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!
ungefär sådär mycket snöade det här också, både bra och dåligt. Bra - för snö är fint, dåligt - för snö är kallt och halt och jag dragkedjan på min vinterjacka är slut och jag har inte köpt nya kängor. Hm.
SvaraRaderahanna: Så känner jag med. Det skulle gärna få vara flera metar snö, då det är så fint och jag har ordentliga vinterkläder. Men det är halt och jävligt, och jag vill inte åka buss från Kalmar till Stockholm i den halkan. :)
SvaraRaderaMen när jag väl är hemma så kan det få snöa bäst det vill :p
Det känns faktiskt som att det är vinter nu! Hos oss snöade det igår men snön han försvinna efter 10 minuter men man känner att luften är mycket, mycket kallare!
SvaraRaderaEmmy: Ja, verkligen. Det kändes plötsligt väldigt mycket mer som december ute efter den lilla snö som kom :)
SvaraRadera