absolut överens är ju inte alls "superroligt" som det står på lådan! Mimi och jag förlorade ju! ;D(texten under bilden fick mig att fnissa högt ;D )
hanna: Jag tycker det var jätteroligt, för jag och linnea vann ju ;DJa, han gick och lade sig innan 9 liksom :p
- jag svarar på kommentarer här i min blogg.- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!
absolut överens är ju inte alls "superroligt" som det står på lådan! Mimi och jag förlorade ju! ;D
SvaraRadera(texten under bilden fick mig att fnissa högt ;D )
hanna: Jag tycker det var jätteroligt, för jag och linnea vann ju ;D
SvaraRaderaJa, han gick och lade sig innan 9 liksom :p