och jag bara "är det mitt paket?", men jag antar att det är Jennys eftersom det står Lillasyster ;D
hanna: poäng till dig för god slutledningsförmåga :p
- jag svarar på kommentarer här i min blogg.- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!
och jag bara "är det mitt paket?", men jag antar att det är Jennys eftersom det står Lillasyster ;D
SvaraRaderahanna: poäng till dig för god slutledningsförmåga :p
SvaraRadera