precis sådär känner jag också när internetet käppar! Och lite ensam ;D
hanna: jag tror att det är ganska vanligt att känna ungefär såhär :p
- jag svarar på kommentarer här i min blogg.- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!
precis sådär känner jag också när internetet käppar! Och lite ensam ;D
SvaraRaderahanna: jag tror att det är ganska vanligt att känna ungefär såhär :p
SvaraRadera