tisdag 20 december 2011

20 december: onåbar (okontaktbar).

2 kommentarer:

  1. precis sådär känner jag också när internetet käppar! Och lite ensam ;D

    SvaraRadera
  2. hanna: jag tror att det är ganska vanligt att känna ungefär såhär :p

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!