värsta lönnmördarmusen! :O ;D
hanna: Japp, eller så är det lite LOST-inspiretat med machete i djungeln ;)
hahahaha, ja, jag fick lite sådana vibbar ;D
- jag svarar på kommentarer här i min blogg.- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!
värsta lönnmördarmusen! :O ;D
SvaraRaderahanna: Japp, eller så är det lite LOST-inspiretat med machete i djungeln ;)
SvaraRaderahahahaha, ja, jag fick lite sådana vibbar ;D
SvaraRadera