hanna: Jag kan tro att de är snäppet värre till och med! ;) Minns hur det var med farfars hund hemma när jag var mindre, han skulle envist ligga PÅ pappret ;)
- jag svarar på kommentarer här i min blogg. - jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras. - tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!
hahaha, naw! Katterna är minst lika hjälpsamma här ;D
SvaraRaderahanna: Jag kan tro att de är snäppet värre till och med! ;) Minns hur det var med farfars hund hemma när jag var mindre, han skulle envist ligga PÅ pappret ;)
SvaraRaderahahaha, ja, katterna är på pappret, gnagar på rullen, äter tejp, snor snöret och sådär. Men de vill ju så väl ;D
SvaraRadera